Reparații convertizoare

best cryptocurrency mining pool

  Convertizorul de cuplu, funcționează similar cu ambreiajul. Convertizorul de cuplu se adaptează automat la turația motorului și alimentează roțile vehiculului.el face diferenta între transmisia automată și transmisia manuală

  Convertizoarele de cuplu se bazează pe lichidul de transmisie pentru a ajuta la lubrifierea angrenajelor și a componentelor interne, deși fluidul de transmisie ajută și la forța și presiunea necesare pentru comutarea treptelor de viteză. De-a lungul vieții unei transmisii automate, diferite servicii de întreținere pot ajuta la prevenirea unor reparații majore și defecțiuni neașteptate, în timp ce prelungesc durata de viață a transmisiei.

  Principalele componente ale unui convertizor de cuplu sunt: ​​rotorul, turbina, statorul și ambreiajul de blocare. Rotorul este parte a carcasei convertizorului de cuplu, care este conectată la motor. Conduce turbina prin forțe vâscoase. Turbina este conectată la arborele de transmisie. În esență, motorul transformă rotorul care transmite forțele unui fluid, care apoi rotește turbina, trimițând cuplu la transmisie.

  Lichidul de transmisie curge într-o buclă între rotor și turbină. Conectarea fluidului suferă pierderi grave de căldură (și de acumulare a căldurii), deoarece fluidul care revine din turbină are o componentă a vitezei sale care se opune rotației rotorului. 

  Statorul se află între rotor și turbină. Scopul său este de a minimiza pierderile de mișcare și de a crește puterea de cuplu prin redirecționarea fluidului în momentul în care revine de la turbină la rotor. Statorul direcționează fluidul astfel încât cea mai mare parte a vitezei acestuia să fie în direcția rotorului, ajutând mișcarea rotorului și astfel adăugând cuplul produs de motor. 

  În plus față de ambreiajul unidirecțional din stator, unele convertizoare de cuplu conțin un ambreiaj de blocare a cărui misiune este de a bloca turbina cu carcasa convertorului de cuplu astfel încât turbina și rotorul să fie conectate mecanic. Eliminarea cuplajului de lichid și înlocuirea acestuia cu o conexiune mecanică asigură că cuplul motorului este transmis la arborele de transmisie.

Continuând să utilizați site-ul, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. detalii

Setările cookie de pe acest site sunt setate să permită "permiterea modulelor cookie" pentru a vă oferi cea mai bună experiență de navigare posibilă. Dacă continuați să utilizați acest site fără a modifica setările cookie-urilor sau dați clic pe "Acceptați" mai jos, atunci sunteți de acord cu acest lucru.

Ieșire