Reparații blocuri valve

  După cum sugerează și numele, corpul supapei de transmisie automată este o componentă majoră a sistemului de transmisie automată al unui vehicul. Funcționează într-o formă de rețea. Corpul dirijează fluidul de transmisie sub presiune într-o rețea de supape care pun împreună ambalajele potrivite pentru ambreiaje pentru funcționarea fără probleme a angrenajului. În plus, supapele utilizează presiunea semnalelor hidraulice, determinând setul de angrenaje, cunoscut și ca servo. Acest proces are loc atunci când schimbătorul de viteză schimbă viteza de la joasă la înaltă sau invers.

  Un sistem de transmisie automată are un corp de supapă, care servește drept centru principal de control. Corpul supapei are numeroase pasaje și canale în corpul supapei. Permite fluxului de lichid hidraulic la diferite valve pentru a direcționa ambreiajul drept și pentru a comuta în mod corespunzător, în funcție de situația de conducere. Cea mai importantă parte a corpului supapei este supapa manuală. Conectat la mânerul roții dințate, instruiește trecerea corectă a fluidului hidraulic.

  Acum, corpul modern al supapei de transmisie automată are senzori pentru a monitoriza viteza, poziția pedalei de frână, poziția clapetei și sarcina motorului pentru a efectua un schimbător de viteze moale și ferm. Senzorii trimit informații vitale computerului de management al motorului la bord. Acesta direcționează în continuare solenoidul comandat electric care redirecționează fluidul hidraulic la pachetul ambreiajului drept.

Continuând să utilizați site-ul, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. detalii

Setările cookie de pe acest site sunt setate să permită "permiterea modulelor cookie" pentru a vă oferi cea mai bună experiență de navigare posibilă. Dacă continuați să utilizați acest site fără a modifica setările cookie-urilor sau dați clic pe "Acceptați" mai jos, atunci sunteți de acord cu acest lucru.

Ieșire